Značka Voge zkouší najít cestu do světa dualsportů přes malý jednoválec.
Zvýšený zájem o cestovní endura v tom pravém slova smyslu se poslední dobou promítá do nabídky většiny výrobců, včetně těch, kteří v této kategorii platí za naprosté nováčky. A protože ve vetších kubaturách se díra na trhu hledá už opravdu těžko, značka Voge zkousí najít cestu do světa dualsportů přes malý jednoválec.
Na první pohled působí Voge 300Rally velmi sympatickým dojmem a své dobrodružné cestovatelské ambice doslova vystavuje na obdiv. Po usednutí do sedla mě čekalo opravdu milé překvapení v podobě zdařilé ergonomie. Hlavní část našeho testu se odehrávala na nezpevněných cestách za účelem prověřit terénní ambice tohoto stroje.V základním nastavením od výrobce jsem neshledal žádné zásadnější nedostatky, všechny ovládací prvky jsou snadno dostupné, a kdybych si ještě trochu přizvedl pedál zadní brzdy, budu úplně spokojený. Z měho pohledu je pro jízdu v terénu zásadní možnost vypnutí systému ABS a Voge mi dokáže to přání splnit jedinám podržením tlačítka. Další drobný detail, který jistě ocení majitel s terénními ambicemi, je absence gumových vložek v ocelových stupačkách. Motorka se opravdu velmi dobře ovládá v nízké rychlosti a dokáže se bezproblémově otočit i na velmi malém prostoru....dále čtěte v článku
Ergonomicky mi motocykl padl do ruky také na asfaltu a dá se říct, že bych na něm vydržel se toulat po okresních silnicích dlouhé hodiny. Při zastávkách u pumpy, které vzhledem ke spotřebě kolem tří litrů a velikosti nádrže nejsou zrovna četné, Rally díky svému adventure designu okamžitě vzbuzuje zájem...dále čtěte v článku.
Zdroj: Motocykl / květen 2023