A nyní míří i do terénu. V rámci svého hesla "Svoboda a vášeň při jízdě na motocyklu" ukázala na Intermotu letošní novinku, jednoválcový dualsport 300 Rally, který se již prodává i u nás a který je bez jakychkoliv skrupulí přímým konkurentem Hondy CRF300
Rally. Nejen zameřením, ale i technicky mají k sobě oba motocykly velmi blízko - Voge nabídne o pár kubíků větší agregát a nepatrně vyšší výkon. S nižšími zdvihy překvapivě disponuje vyšší světlou výškou a pro čahouny dokonce o 30 milimetrů vyšším sedlem, přičemž ale s menší nádrží vykazuje lehkou nadváhu pěti kilo.
Suma sumárum
Zavedené značky a jejich modely jsou pro čínské výrobce obrovskou výzvou a na poli maloobjemových strojů to začíná vřít. S přihlídnutím k cenovému rozdílu, který je ve srovnání s Hondou vysloveně propastný
(téměř 55 000 Kč), tak Voge nekompromisně míří především mezi začínající jezdce, pro kterí bude právě cena rozhodujícím a míně bolestivým faktorem v duchu sbírání prvních zkušeností.
Zdroj: Motocykl listopad 2022